StemDirect Forum

Volledige versie: Vragen
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7
In dit gedeelte van het forum kunnen er vragen worden gesteld aan de CDDP.

Dus.. vaagt u maar !
Hulp nodig?
Ik sluit me aan bij doc.
Hulp nodig?
Kijk eens wie we daar hebben. Uit betrouwbare informatie kan ik melden dat er nog meer mensen gaan weglopen bij DD!

De hieronderstaande kenmerken heeft, op Rolf Swart na, niemand in huis...

-Uitstekende mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid
-Hoger opgeleid
-Juridische, bestuurskundige, marketing, of andere academische achtergrond
-Een breed netwerk
-Betrouwbaarheid, humor, inzet.
doc schreef:Hulp nodig?

We hebben zeker hulp nodig. De vraag terug is, hoe zou je willen helpen ?

Er is erg veel werk te doen, voor de dag van de kandidaatstelling. We hebben 570 mensen nodig die bereid zijn om naar hun gemeentehuis te gaan om een steunverklaring in te vullen... Ben je bereid dit te doen en andere mensen te zoeken die dit ook willen ?

De wikipolitiek is nu nog veel te leeg, dit is de plaats waar we de kiezer bewust kunnen maken over de standpunten van de politieke partijen. Binnenkort komen de verkiezingsprogramma's van de partijen, die moeten in de Wiki worden geplaatst.
doc schreef:Kijk eens wie we daar hebben. Uit betrouwbare informatie kan ik melden dat er nog meer mensen gaan weglopen bij DD!

De hieronderstaande kenmerken heeft, op Rolf Swart na, niemand in huis...

-Uitstekende mondelinge en schriftelijke taalvaardigheid
-Hoger opgeleid
-Juridische, bestuurskundige, marketing, of andere academische achtergrond
-Een breed netwerk
-Betrouwbaarheid, humor, inzet.

Ik zie de DD en de CDDP als twee partijen die bijna het zelfde willen. Alleen de uitwerking verschilt. Met de vervroeging van de verkiezingen is het

Waar komt dit lijstje vandaan ??

Wij zijn op zoek naar mensen die eventueel bereis zijn om kamerlid te worden. Een academische achtergrond is niet vereist, lidmaatschap van de CDDP wel... lid worden ?

Het kost maar 1 euro per maand... (minder kan niet volgens de wet en dat je dan toch een lid bent van de vereniging)
Dit lijstje staat op de voorpagina van DD. Na mijn vertrek is er een advertentie geplaatst waarin gevraagd wordt om nieuwe bestuursleden liefst in het bezit van (een van?) deze competenties.

CDDP en DD willen beide Directe Democratie, maar er verschilt meer dan alleen de uitwerking ervan.
smartist schreef:Dit lijstje staat op de voorpagina van DD. Na mijn vertrek is er een advertentie geplaatst waarin gevraagd wordt om nieuwe bestuursleden liefst in het bezit van (een van?) deze competenties.

CDDP en DD willen beide Directe Democratie, maar er verschilt meer dan alleen de uitwerking ervan.

Ik begrijp dat ze mensen zoeken die iets kunnen bijdragen aan de partij, maar ik persoonlijk denk dat dit niet aan een academische graad is af te meten.
Iemand moet graag iets willen bijdragen en er zelf uit iets uit kunnen leren. Dan worden mensen een beetje gelukkiger.
Er moet gekeken worden naar de inzet die men wil/kan leveren en de competenties die iemand bezit ten volle benutten, academisch of niet, maar maak gebruik van wat je hebt. Leg je de lat te hoog, dan lukt het niet, zeker niet in een opstart fase.
Hoe kan men volgens jullie over ieder onderwerp stemmen, via internet?
Ik vind jullie idee in ieder geval prima, maar de uitwerking ervan is me nog niet helemaal duidelijk.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7
Koppelingen