StemDirect Forum

Volledige versie: Leuke ideeën
U bekijkt momenteel een uitgeklede versie van ons materiaal. De volledige versie met bijbehorende opmaak weergeven.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6
Heeft iemand nog leuke ideeën voor de verkiezingcampagne ?

De beperkingen zijn....

- Mag niks kosten (behalve tijd en moeite)
- Moet wel leuk zijn
- ...
Leuk zo'n brainstorm.

Misschien iets van een ééndags-actie, waarbij alle leden en belangstellenden door het hele land op hetzelfde tijdstip iets doen of in gang zetten ofzo?
Bibliotheken aanschrijven en een schrijfwedstrijd uitschrijven mbt Democratie.
Ja, een wedstrijd is leuk en volgens mij ook aantrekkelijk als er een leuk prijsje te winnen valt.

Mensen die mee doen aan de wedstrijd moeten denk ik wel uitgedaagd worden zich in de CDDP als democratieveranderaar te verdiepen.

Misschien ook een eigen stripfiguurtje : Cddptje, wereldverbeteraar extra-ordinair....Toungue
Hebben we geen striptekenaar onder onze leden of belangstellenden??
Je hebt een beeldend kunstenaar in huis.......
Aha! Hoor ik daar een aanbod om de creatieve sappen eens te laten vloeien richting een stripje?

Kunst = kunst. Maar beeldend kunstenaar = striptekenaar ?
Strips zijn in mijn optiek toegepaste kunst. Ik kan er op zijn minst eens mee gaan stoeien, maar het is uiteraard belangrijk dat meer mensen dit gaan doen.
Het ontwerpen van een figuurtje is iets anders dan het schrijven/tekenen van een stripverhaal. Je moet wel oppassen dat het niet in het belachelijke getrokken kan/gaat worden met een strip.
Daar spreek je een waar woord!

Toch denk ik dat we de ridiculisering van onze nieuwe partij niet in de hand hebben. We kunnen het proberen te voorkomen of proberen het voor te zijn. Wat is wijs...
Je kunt ridiculisering niet voorkomen, iedere partij moet die fase door.

Het is beter het proces zelf in de hand te houden, voor zover dit mogelijk is, door zelfspot maar ook door openlijk kritisch te zijn op jezelf en de partij.
Het mag niets kosten, dus je moet gekke dingen uithalen om zo in de kranten te komen.

Maar meld je als partij voorzitter ook aan op populaire forums als die van forum.fok.nl <- nieuwssite, daar is een heel subforum over politiek of stuur een video van de partij op naar http://dump.geenstijl.nl/ om daar veel kritiek te krijgen, maar dat is ook reclame.
Pagina's: 1 2 3 4 5 6
Koppelingen